بررسی اختلاف سگ و گربه

بررسی اختلاف سگ و گربه

 

سگ

پرخاشگری-سگ-و-گربه

 

درگیری سگ ها و گربه ها معمول است، اما اگر سگ شما رفتار تهاجمی واقعی نسبت به گربه های خود یا هر حیوان دیگری که در حیاط خلوت شما سرگردان است نشان دهد، می تواند به یک مشکل جدی تبدیل شود.

به عنوان یک والدین حیوان خانگی مسئولیت پذیر، اگر سگ شما نسبت به گربه ها پرخاشگر است، باید با این مشکل مقابله کنید زیرا می تواند باعث ناراحتی زیادی یا حتی آسیب جدی شود.

خوشبختانه، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ایجاد هماهنگی بین گربه ها و سگ ها انجام دهید. در زیر چند نکته برای جلوگیری از پرخاشگری سگ نسبت به گربه ها در زیر آورده شده است.

 

 درک پرخاشگری سگ شما نسبت به گربه ها

 

 درک اینکه چرا پرخاشگری سگ نسبت به گربه ها اتفاق می افتد گام مهمی برای حل این مشکل است.

متأسفانه، برخی از سگ ها به طور طبیعی نسبت به گربه ها مسلط هستند، اما تقریباً همیشه دلیلی برای پرخاشگری سگ وجود دارد. سگ های شما ممکن است گربه شما را طعمه ببینند و برخی از نژادها به طور طبیعی طعمه بالایی دارند. 

گاهی اوقات، پرخاشگری واکنشی مبتنی بر ترس در سگ ها به دنبال یک تجربه ناخوشایند مربوط به گربه یا زمانی که یک گربه در آن حضور داشت است.

سگ های دیگر ممکن است حسادت کنند اگر احساس کنند گربه بیش از حد توجه شما را به خود جلب می کند. اگر متوجه شدید سگتان هنگام نوازش یا صحبت کردن با گربه‌تان نسبت به گربه‌تان پرخاشگر می‌شود، اغلب می‌توانید تشخیص دهید که آیا حسادت علت اصلی است یا خیر.

اطمینان از توجه یکسان به هر دو حیوان خانگی می تواند به جلوگیری از پرخاشگری سگ نسبت به گربه ها کمک کند. 

 

راهکارهایی برای جلوگیری از پرخاشگری گربه در سگ ها

 

 اگر سگ شما علائم پرخاشگری نسبت به گربه شما نشان می دهد، آموزش صحیح می تواند به حیوانات خانگی شما کمک کند تا زندگی مسالمت آمیز با هم را بیاموزند.

ایجاد یک رابطه مثبت از طریق آموزش اطاعت به سگ شما کمک می کند که چگونه رفتار مناسب از خود نشان دهد.

در مقابل اجتناب و پنهان کردن رفتار. . یکی دیگر از راهبردهای مفید آموزش اطاعت، ایجاد فرمانی است که با استفاده از آن به سگ خود بگویید گربه را تنها بگذارد.

بسیاری از صاحبان از دستور «ترک کن» استفاده می‌کنند، اما مهم‌ترین چیز این است که سگ شما قبل از اعمال آن در موقعیت‌های تهاجمی، معنی «ترک کردن» را بفهمد.

پاداش “ترک آن” باید بیشتر از تمایل آنها برای تعامل با گربه باشد، که باید قبل از تعامل چهره به چهره با موانع آزمایش شود. 

 

بررسی اختلاف سگ و گربه

.

.

ترجمه

.

.

مگی پت آماده ارایه مشاوره به شماست

.

.

.

به اینستاگرام مگی پت سر بزنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید

Join our newsletter

Volutpat vel turpis nulla lorem sed semper. Aliquam sagittis sem libero viverra vehicula nullam ut nisl.

[contact-form-7 id=”210″ /]

درج دیدگاه